داتیس



سمینارهای استانی داتیس

سمینارهای استانی داتیس ایران به لحاظ جغرافیایی بسیار گسترده است و تنوع اقلیمی بالایی دارد. این موضوع باعث می شود هر منطقه ی ایران نیازها و ضرورت های خاص خودش را داشته باشد و نمی توان با یک رویکرد و یک برنامه ی خاص نیازهای همه ی مناطق را پاسخ داد. در همین راستا، شرکت داتیس سمینارهایی را در شهرهای مختلف کشور برگزار می کند. این سمینارها با اهداف گوناگون و بر پایه تحقیقات انجام شده درباره ی منطقه مورد نظر و پس از به دست آوردنِ شناخت کافی از نیازهای هر شهرستان برگزار می شوند. در این مقاله می توانید جزئیات بیشتری را درباره این سمینارها بخوانید.
نویسنده: پویان بهرامی

اشتراک گذاری :

کپی شد

سمینارهای استانی داتیس

ایران به لحاظ جغرافیایی بسیار گسترده است و تنوع اقلیمی بالایی دارد. این موضوع باعث می‌شود هر منطقه‌ی ایران نیازها و ضرورت‌های خاص خودش را داشته باشد و نمی‌توان با یک رویکرد و یک برنامه‌ی خاص نیازهای همه‌ی مناطق را پاسخ داد. این امر لزوم برنامه‌ریزی جداگانه را برای هر استان مشخص می‌کند. به همین منظور، می‌بایست نیازهای هر استان را به صورت جداگانه بررسی و تحلیل کنیم تا بتوانیم این نیازها را به شکل درست و مناسبی پاسخ بدهیم.

سمینارهای استانی داتیس

در همین راستا، شرکت داتیس سمینارهایی را در شهرهای مختلف کشور برگزار می‌کند. این سمینارها با اهداف گوناگون و بر پایه تحقیقات انجام شده درباره‌ی منطقه مورد نظر و پس از به دست آوردنِ شناخت کافی از نیازهای هر شهرستان برگزار می‌شوند. از جمله مهم ترین اهداف برگزاری این سمینارها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

آشنایی با نیازهای خاص هر استان

قبل از برگزاری هر سمینار، داتیس تحقیقات گسترده‌ای را برای شناخت منطقه‌ی مورد نظر و آشنایی با دغدغه‌های فعالین حوزه آسانسور انجام می‌دهد. نتیجه‌ی این کار این است که سمینارهای استانی داتیس هدفمندتر و اثرگذارتر برگزار خواهند شد. با انجام این تحقیقات می‌توان مطمئن شد که سمینار و مباحث مطرح شده در آن هم‌راستا با نیازها و دغدغه‌های نصاب‌های آسانسور، شرکت‌های نصب و نگهداری، فروشگاه‌های آسانسور و سایر فعالین این حوزه خواهد بود.

شنیدن صحبت‌های مخاطبان و برقراری ارتباط نزدیک با مشتریان

با برگزاری سمینار و حضور در جمع متخصصان و فعالان حوزه آسانسور می‌توان صحبت‌های مخاطبان و دغدغه‌های آن‌ها را بدون واسطه شنید و از پیشنهادات و نظرات افراد در حوزه‌های مختلف، مانند ویژگی‌های محصولات و نحوه ارائه خدمات پس از فروش و مسائل دیگر، استفاده کرد.

ارتقای سطح دانش

بالا بردن سطح دانش افراد در زمینه آسانسور و تابلو فرمان آسانسور و به‌روزرسانی دانش فنی افراد پیرامون مباحث مرتبط با آسانسور در هر منطقه از مهم‌ترین اهداف این سمینارهاست. با برگزاری این سمینارها می‌توان دانش افراد را در خصوص آسانسور و حوزه‌های مربوط به آن در مناطق مختلف ایران به سطح مناسبی رساند.

برای مطالعه بیشتر درباره فرهنگ آموزش در داتیس اینجا کلیک کنید.

معرفی محصولات

از دیگر اهداف برگزاری این سمینارها معرفی محصولات مختلف و خدمات شرکت داتیس است. با برگزاری این سمینارها، نصاب‌های آسانسور، فروشگاه‌ها و شرکت‌های نصب و نگهداری آسانسور و همچنین دیگر افراد علاقه‌مند می‌توانند به خوبی با تابلو فرمان‌های داتیس و دیگر محصولات داتیس از نزدیک آشنا شده و پاسخ سؤالات خود را در خصوص نحوه کار محصولات داتیس، نحوه خرید محصولات این شرکت، خدمت‌رسانی و خدمات پس از فروش داتیس بیابند.

ارتقای سطح خدمت‌رسانی

با برگزاری این سمینارها می‌توان به دغدغه‌ها و انتظارات فعالان صنعت آسانسور در هر منطقه پی برد و نقص‌های احتمالی خدمات را در آن منطقه شناسایی کرد. در نتیجه، می‌توان با برنامه‌ریزی صحیح، این نواقص را برطرف کرد و انتظارات افراد را به خوبی برآورده کرد و نهایتاً با بهبود سطح خدمت‌رسانی در مناطق، تجربه‌ی رضایت‌بخش‌تری را برای مشتریان رقم زد.

روند برگزاری سمینارهای استانی داتیس

روند برگزاری سمینارها به منظور تحقق اهداف تعیین‌شده به این صورت است که ابتدا با انجام تحقیقات منطقه‌ای و گفت‌وگو با فعالان صنعت آسانسور در هر منطقه، مسائل و دغدغه‌های موجود در منطقه شناسایی می‌شوند و پس از آن با توجه به نتایج به دست آمده از تحقیقات، برای برگزاری سمینار برنامه‌ریزی می‌شود.

سپس با دعوت از مخاطبان و فعالان صنعت آسانسور، سمینار برگزار می‌شود و در مورد مسائل گوناگون، متناسب با نیازهای منطقه، بحث و گفت‌وگو شکل می‌گیرد. همچنین همواره در همه سمینارها بخشی با عنوان پرسش و پاسخ وجود دارد که طی آن به سؤالات احتمالی حاضرین در سمینار پاسخ داده خواهد شد.

از جمله سمینارهای برگزار شده توسط داتیس می‌توان به سمینار مشهد در دی ماه 1399و سمینار بوشهر در اسفند ماه 1399 اشاره کرد. این سمینارها که با برنامه‌های جداگانه‌ای با حضور فعالان صنعت آسانسور هر منطقه برگزار شدند تأثیرات مثبتی را در رفع دغدغه‌های افراد و دستیابی به اهداف تعیین شده در هر منطقه داشتند. در ماه‌های آینده نیز سمینارهایی در استان‌های مختلف ایران برگزار خواهد شد تا به دغدغه‌های افراد پاسخ داده شود و روند بهتر شدن و ارتقای سطح خدمت‌رسانی داتیس همانند گذشته حفظ شود.


نظرات

برای ثبت نظر میبایست وارد شوید.

©تمام حقوق این سایت متعلق به شرکت الفبای فناوری داتیس تولید کننده تابلو فرمان آسانسور است