درباره داتیس
شرکت الفبای فناوری داتیس در سال ۱۳۸۶ تاسیس شد و روند رو به رشد خود را در صنعت آسانسور با تولید سیستم های کنترلی آسانسور آغاز نمود.در این راستا با در اختیار داشتن نیروهای خبره و نخبه، داتیس قدرتی متفاوت در بهره مندی از علم و تکنولوژی روز به دست آورد تا بتواند پیشرو در طراحی فنی باشد. نیروهای خبره، پشتیبان ایجاد تمایز در ساختار ارتباطی سازمان تیم مهندسی و طراحی به عنوان هسته فکری در مرکز تعریف گردیده است و بدین ترتیب با تمامی دیگر بخش های سازمان در ارتباط مستقیم می باشد. در اثر ادغام تیم مهندسی با تیم تولید، انعطاف در خدمت رسانی به مشتری و توانایی طراحی سفارشات خاص مشتری، مجموعه را متمایز نموده است. آموزش برگزاری دوره های آموزشی توسط مهندسین طراح یکی از موثرترین شیوه ها در جهت افزایش توانمندی تیم پشتیبانی در خدمت رسانی می باشد. ما در داتیس اعتقاد داریم، "راه بهتری هست ..." . راه بهتر به چگونگی برطرف نمودن یک نیاز اشاره دارد. همواره برای یک نیاز راهکاری وجود دارد ولی آیا این راه، بهترین است؟ با تفکر باز و خارج از چهارچوب های ذهنی می توان گزینه مناسبتری را یافت تا یک مسئله با شیوه ای ساده تر به پاسخ بیانجامد. شعار "راه بهتری هست ..." در داتیس انگیزه پیشرفت و پیروی از ایده های نو ایجاد نموده، که از این رو بهبود مداوم و پویایی بی نظیر شرکت مشهود است. داتیس راه بهتری هست که شما انتخاب می کنید ...
خدمات
تحقیق و توسعه
فروش
تولید
تولید
فرآیند تولید محصولات شرکت داتیس در کارخانه ای مدرن و زیبا با امکانات کامل در نزدیکی شهر تهران انجام میگردد. این مجموعه دارای پتانسیل بالایی جهت راه اندازی خطوط تولید محصولات جدید و آتی داتیس میباشد. پرسنل واحد تولید همگی از توانایی تجربی و علمی بالایی برخوردار هستند و پویایی داتیس منجر به رشد سریع ظرفیت تولید و اشتغالزایی در صنعت گردیده است. فرآیند تولید داتیس را میتوان عرصه تحقق و عینیت یافتن انعطاف پذیری بالای طراحی و تحقیق و توسعه محصولات آن دانست.
فروش
دپارتمان فروش شرکت داتیس همواره سعی کرده تمام تلاش خود را جهت افزایش رضایتمندی مشتریان انجام دهد و با بکارگیری نیروهای آموزش دیده و خبره مسیر رسیدن به این هدف را هموارتر و سهل تر نماید. هماهنگی موجود بین فروش، خدمات، تولید و سایر بخش های سازمان، راحتی و آسایش را برای مشتریان داتیس به ارمغان آورده است.
تحقیق و توسعه
در فضای کسب و کارهای امروزی، داشتن مزیت، برای تمامی شرکت ها فرصتی رو به جلو فراهم می کند. از این روی در داتیس با جذب نیروهای تراز اول از بهترین دانشگاه های کشور و راه اندازی واحد تحقیق و توسعه توانسته ایم هر سال، نوآوری های قابل توجهی در صنعت آسانسور انجام دهیم. محصولات طراحی شده در این واحد، هرساله در نمایشگاه آسانسور رونمایی می گردد و تا امروز توانسته ایم نظر اغلب مشتریان را جلب نماییم.
خدمات
خدمات پس از فروش همواره یکی از اصلی ترین دغدغه های مشتریان بوده است. به همین منظور ما در داتیس با طراحی سیستمی کاملاً بروز و کارآمد توانسته ایم با تکیه بر پرسنل فنی خود، پاسخ گوی تمامی مشتریان باشیم و بتوانیم با خدمات ۲۴ ساعته خود همواره رضایتمندی مشتریان را در سطحی بالا نگه داریم.
راه بهتری هست ...
دیدگاه ها
برای من موفقیت تنها و تنها زمانی معنا می یابد که یک مشتری خود را عضوی از داتیس بداند، از داتیسی بودن خود لذت ببرد و برای پیشرفتمان در کنار هم پیشنهاد سازنده دهد. به داتیسی بودن خود می بالم چرا که دست در دست دوستانی گذاشته ام که با دیدی وسیع و دقیق، آینده را زیبا، ترسیم می کنند.
علی کازرونی (۱۳۹۳/۱۰/۲۰)
علی کازرونی
مدیر عامل
به اعتقاد من سه اصل مهم در فرآیند تولید کمیت - کیفیت و انضباط می باشد که با رعایت آن به خواست مشتری یعنی تحویل به موقع و کافی محصول و کیفیت مناسب محصول پاسخ داده می شود. کارکنان سازمان مهمترین دارایی سازمان بوده و ارزشی کمتر از مشتریان ندارند. لذا رضایت مندی کارکنان در تحقق سه اصل مذکور تاثیر به سزایی خواهد داشت.
مهرداد خانباشی (۱۳۹۴/۱۱/۱۴)
مهرداد خانباشی
مدیر تولید
در دوران کنونی کسب و کارها، مشتریان جزء با ارزش ترین دارایی های یک شرکت می باشند. از طرفی دپارتمان فروش به عنوان رابط بین شرکت و مشتری، نقش موثری در بهبود و تقویت این رابطه ایفا می کند. ما با باور به اینکه همواره حق با مشتری است، تمامی تلاش خود را در راستای تحقق این باور انجام می دهیم و امیدواریم همواره با رهنمود های شما بتوانیم گام های موثرتری در این راستا برداریم.
امیر شکوهی نیا (۱۳۹۴/۱۰/۰۲)
امیر شکوهی نیا
مدیر فروش و بازاریابی