تیم خدمات و پشتیبانی داتیس
نتایج عملکرد تیم خدمات و پشتیبانی داتیس
۰
زمان سرویس دهی
۰
اخلاق و نحوه برخورد
۰
توانایی و تسلط فنی
۰
نتیجه سرویس
اعتماد شما سرمایه ماست...
نمایش عملکرد فردی نیروهای خدمات و پشتیبانی
زمان سرویس دهی اخلاق و نحوه برخورد توانایی و تسلط فنی نتیجه سرویس نمره کل
کاظم جهانی ۱۰۰% ۸۸% ۶۴% ۷۰% ۸۰%
صادق رشیدی ۹۰% ۹۰% ۸۴% ۹۵% ۹۰%
سجاد مهربانی ۹۲% ۱۰۰% ۹۳% ۹۰% ۹۴%
مهدی رضایی ۹۰% ۱۰۰% ۹۹% ۹۷% ۹۶%
محمود خسروی ۸۵% ۸۵% ۷۱% ۸۰% ۸۰%
آروین آذرفرد ۹۲% ۸۹% ۹۱% ۹۰% ۹۰%
بهزاد بهمن زیاری ۹۴% ۹۸% ۹۰% ۸۸% ۹۲%
ماشااله باقری ۹۵% ۹۹% ۸۵% ۸۹% ۹۲%
حامد ساجدی ۸۹% ۱۰۰% ۹۵% ۹۵% ۹۵%
سجاد پیشیاره ۸۸% ۹۵% ۸۲% ۹۰% ۸۹%
مجید مشتاقی ۸۰% ۹۷% ۹۷% ۹۲% ۹۲%
محمود شریعت زاده ۸۳% ۹۴% ۹۰% ۹۲% ۹۰%
مسعود سرسنگی ۹۰% ۱۰۰% ۸۱% ۹۰% ۹۰%
فریبرز سلیمی ۹۸% ۱۰۰% ۹۵% ۹۵% ۹۷%
فرزاد سمسار خوشروزی ۸۴% ۱۰۰% ۹۰% ۹۰% ۹۱%
فریدون بیگدلی ۸۰% ۱۰۰% ۸۰% ۹۰% ۸۸%
محمد کریمی ۹۷% ۱۰۰% ۹۲% ۹۸% ۹۷%
امید نادرعلی ۹۴% ۹۲% ۱۰۰% ۱۰۰% ۹۶%
درخواست سرویس
نام و نام خانوادگی :
تلفن همراه :
شماره سریال محصول :
آدرس :
     
مشاوره فنی
نام و نام خانوادگی :
تلفن همراه :
پست الکترونیک :
سوال فنی :
سوالات متداول
با اینکه فیوز 3فاز JH و فیوزهای تکفاز FR,FS,FT وصل است تابلو فرمان روشن نمیشود؟
نمایشگر Unbalance در حال چشمک زدن است فازهای R,T همنام میباشند و یا حداقل یکی از آنها قطع است.
تلبلو فرمان خطای In-Phase Unbalance میدهد؟
قطع یکی از فازهای ورودی همنام شدن فازها افت ولتاژ عدم اتصال نول یا جابجایی سیم کشی نول عامل است.
تابلو فرمان هشدار Phase Reverse Warn یا Reverse-PH Reverse میدهد؟
نمایشگر PH.Reverse چشمک میزند.جای دو فاز R,T را جابجا کنید.تابلو فرمان داتیس مجهز به سیستم اصلاح فاز هوشمند میباشد و بنابر این با وجود این هشدار در صورت عدم حضور سرویسکار هم به کار خود ادامه میدهد و جابجایی فاز را خطا نمیداند با این حال تصحیح جای فازها در زمان حضور سرویسکار الزامی است.
در حالت رویزیون جهت حرکت موتور برعکس است؟
فقط جای ترمینالهای V1,W1 را جابجا کنید.
در حالت نرمال جهت حرکت موتور برعکس است.
فقط جای ترمینالهای V2,W2 را جابجا کنید.
تابلو فرمان خطای FTO Error میزند؟
ایراد در سیم کشی و یا خرابی مقاومت حرارتی موتور جهت تست موقتا FTO را به GND پل کنید.
هنگام روشن شدن موتور از موتور صدای عجیبی شنیده میشود و کابین به سمت بالا حرکت نمیکند؟
ابتدا از صحت و ترتیبدرست سیم کشی ترمینالهای موتور مطمئن شوید و سپس ترمینالهای W1,V1 را با یکدیگر عوض نمایید.
قبل از اتصال سیم های RS1,RS2 برد کارکدک روشن نمیشود؟
ترمینالهای VLLو80 نسبت به هم باید دارای 24VDC باشد .در غیر این صورت از اتصال ترمینال 80 و عدم قطعی سیم های تراول مربوطه مطمئن شوید.
با اتصال سیم های RS1,RS2 ارتباط برقرار نمیشود و همچنان بر روی نمراتور کارکدک CL نمایش داده میشود؟
احتمالا جابجایی در اتصال سیم های RS1,RS2 و همچنین قطعی سیم های تراول را بررسی نمایید.
تابلو فرمان خطای MRV&CRV Error میدهد؟
همزمان بودن رویزیون تابلو و کابین علت این خطا است.اگر کلید رویزیون کابین بر روی نرمال است و CRV خاموش میباشد از اتصال صحیح تراول CRV و عدم قطع بودن تراول مربوطه مطمئن شوید.
با وجود اطمینان از اتصال کنتاکت های مدار ایمنی بین 92 و 110 هیچکدام از نمایشگرهای مدار ایمنی از جمله نمایشگر 92 روشن نیست؟
به دلیل ایجاد اتصالی در مدار ایمنی فیوز 110 عمل کرده است ابتدا با برطرف کردن اتصالی و سپس ریست کردن فیوز دیجیتال و در صورت نیاز تعویض فیوز 110 ایراد بر طرف میشود.
نمایشگر 90 روشن است ولی از 71 به بعد خاموش میباشد و تابلو فرمان خطای Safety Cut on 71 را نمایش میدهد؟
پل تین 90 و 71 در ترمینالهای مربوط به تراول کابل باید بر قرار باشد.
پیوستن به پشتیبانی داتیس
اگر می خواهید به تیم پشتیبانی داتیس بپیوندید، ایتدا شرایط اولیه متقاضی را مطالعه نموده و سپس با تکمیل فرم استخدام و ارسال آن به شماره فکس ۰۲۱۸۸۳۳۷۵۷۱ و با پست الکترونیکی Service@datis-elevator.ir با شما تماس خواهیم گرفت.
دانلود فرم استخدام
شرایط اولیه متقاضی پشتیبانی داتیس
۱- شایستگی و حسن شهرت و اعتبار متقاضی
۲- دارابودن کارت پايان خدمت وظيفه عمومي و يا معافيت دائم
۳- اقامت دائم در محل مورد تقاضا
۴- داشتن حداقل ۲۰ و حداکثر ۴۵ سال سن
۵- داشتن تجربه کافی در صنعت آسانسور (حداقل ۳ سال تجربه کاری) یا داشتن تحصیلات مرتبط
۶- گذراندن دوره آموزشی در شرکت داتیس بر اساس برنامه شرکت و طی دوره های سالانه مربوطه
۷- عدم فعالیت در نصب و راه اندازی آسانسور
۸- عدم سوء پيشينه
مدارک مورد نیاز جهت اخذ نمایندگی خدمات پس از فروش
۱- تکمیل فرم استخدام
۲- گواهینامه شرکت در دوره آموزشی تابلو فرمان داتیس
۳- کپی برابر اصل تمامی صفحات شناسنامه
۴- کپی برابر اصل کارت ملی و کارت پایان خدمت
۵- کپی برابر اصل آخرین مدرک تحصیلی
۶- ارائه گواهی عدم سوء پیشینه و عدم اعتیاد به مواد مخدر
۷- ۲ قطعه عکس ۳x۴
۸- چک یا سفته به مبلغ ۲۰۰،۰۰۰،۰۰۰ ريال جهت اخذ نمایندگی خدمات پس از فروش