داتیس



نصب به نقد شو!

نصب به نقد شو! از 20 اسفند 1399 تا آخر اردیبهشت 1400 با نصب هر تابلو فرمان داتیس یک هدیه ی 100 هزار تومنی از ما بگیرید!
نویسنده: مهدی سهیلی

اشتراک گذاری :

کپی شد

نصب به نقد شو!
نصاب‌های آسانسور کسایی هستن که می‌تونن بهترین تجربه‌ی استفاده از آسانسور رو به دیگران هدیه بدن، به همین خاطر برای ما خیلی مهم هستن! امسال هم به رسم هر سال، ما تصمیم داریم هدیه‌ی ناقابلی رو تقدیم کنیم به همین نصاب‌های عزیزی که در کنار داتیس هستن و با نصب تمیز و دقیق تابلو فرمان‌های داتیس باعث افتخار ما میشن. 
مشکلی که همیشه داشتیم این بود که نمی‌تونستیم به طور مستقیم با نصاب‌های آسانسور ارتباط برقرار کنیم و مطمئن باشیم که هدیه واقعاً به دست خودشون می‌رسه! امسال می‌خوایم سعی کنیم از طریق اپلیکیشن خانه ستارگان داتیس این مشکل رو برطرف کنیم و کاری کنیم که نصاب‌های آسانسور نصب به نقد بشن! چجوری؟ به خوندن ادامه بدید...
برنامه‌ی امسالمون به این صورته که نصاب‌های تابلو فرمان آسانسور می‌تونن از 20 اسفند 1399 تا آخر اردیبهشت 1400 با نصب هر تابلو فرمان داتیس و ثبت سریالش توی اپلیکیشن خانه ستارگان داتیس یک هدیه‌ی 100 هزار تومنی دریافت کنن! خوبیش هم اینه که هدیه مستقیم واریز میشه به حساب خود نصاب‌ها و هیچ واسطه‌ای بین داتیس و نصاب‌ها وجود نخواهد داشت.

برای دریافت هدیه باید به این صورت عمل کنید:
•    اول از همه لازمه که اپلیکیشن خانه ستارگان داتیس رو روی موبایلتون نصب کنید.
•    شماره شبا و کد ملی خودتون رو در قسمت پروفایل وارد کنید.

 

•    از تاریخ 20 اسفند 1399 تا آخر اردیبهشت 1400 بعد از نصب هر تابلو فرمان داتیس، سریال محصول رو توی اپلیکیشن خانه ستارگان داتیس ثبت می‌کنید تا ما بفهمیم که شما اون تابلو رو نصب کردید.

 

•    بعد از ثبت سریال تابلو فرمان، یک ویدئوی 8 ثانیه‌ای از تابلوی نصب شده برامون بفرستید (دقت کنید که توی ویدئو حتما سریال تابلو فرمان مشخص باشه).

 

•    هدیه‌ی 100 هزار تومنی خیلی زود به حساب شما واریز میشه!

به همین راحتی نصب به نقد شو و تمام!


نظرات

برای ثبت نظر میبایست وارد شوید.

©تمام حقوق این سایت متعلق به شرکت الفبای فناوری داتیس تولید کننده تابلو فرمان آسانسور است