داتیس



دوره آموزشی DATIS UNIFORM 1400

دوره آموزشی DATIS UNIFORM 1400 تیم آموزش داتیس در گام های نخستین خود برای بهینه سازی و ارتقای سطح خدمت رسانی در سرتاسر ایران دوره ی آموزشی UNIFORM 1400 را برگزار کرد. این دوره ی آموزشی به طور متناسب با نیازهای نمایندگان خدمات شرکت داتیس و در سطوح مختلف طراحی شد تا نیازهای تک تک نمایندگان خدمات داتیس پوشش داده شود و سطح کلی خدمات داتیس ارتقا پیدا کند.
نویسنده: آرش رشیدی مقدم، پویان بهرامی

اشتراک گذاری :

کپی شد

دوره آموزشی نماینده‌های خدمات داتیس – UNIFORM 1400

آموزش بخش جدایی‌ناپذیر کسب‌وکارهاست و لازمه‌ی پیشرفت در هر صنعتی، آموزش مؤثر در راستای فعالیت‌های شرکت است. به همین دلیل، واحد آموزش داتیس لازم می‌داند در لایه‌های مختلف سازمان با افزایش سطح دانش افراد به پیشرفت آن‌ها کمک کند تا هر شخصی در هر جایگاهی بتواند عملکرد مطلوبی داشته باشد و در نتیجه، سطح سازمان ارتقا پیدا کند. همانطور که در مقاله فرهنگ آموزش در داتیس بیان شد، می‌توان از میان اهداف تشکیل تیم آموزش داتیس به موارد زیر اشاره کرد:

- ارتقای سطح فنی خانواده داتیس

- معرفی محصولات داتیس به مخاطبین شرکت

- ارائه‌ی آموزش‌های لازم به مخاطبین شرکت.

در همین راستا، تیم آموزش داتیس در گام‌های نخستین خود برای بهینه‌سازی و ارتقای سطح خدمت‌رسانی در سرتاسر ایران دوره‌ی آموزشی UNIFORM 1400 را برگزار کرد. این دوره­ی آموزشی به طور متناسب با نیازهای نمایندگان خدمات شرکت داتیس و در سطوح مختلف طراحی شد تا نیازهای تکتک نمایندگان خدمات داتیس پوشش داده شود و سطح کلی خدمات داتیس ارتقا پیدا کند.

پیش از شروع دوره UNIFORM 1400، آزمونی برگزار شد تا نیازهای آموزشی نمایندگان خدمات به صورت تفکیک‌شده و فرد به فرد تعیین شود و بر اساس نتایج این آزمون و با توجه به میزان تجربه و دانش هر نماینده، گروه‌بندی نمایندگان خدمات انجام شد. سپس برای این گروه‌ها کلاس‌هایی با تعداد نفرات اندک به صورت مجزا برگزار شد تا بازدهی کلاس‌ها بالا باشد و نیازهای نمایندگان خدمات به شکل دقیق‌تری پوشش داده شود.

به طور کلی در هر کدام از کلاس‌ها بسته به نیاز افراد حاضر در کلاس مباحثی ارائه شد که به چند مورد از آن‌ها اشاره می‌شود:

- مطالب عمومی آسانسور (انواع آسانسور، اجزای آسانسور و...)

- معرفی تابلو فرمان لایت (عملکرد کلی تابلو فرمان، اجزای تابلو، سیم‌کشی تغذیه، آشنایی با بردهای کنترلی، کارکدک، منبع تغذیه سوئیچینگ و...)

- تنظیم پارامترهای تابلو فرمان لایت

- سیم‌کشی و راه‌اندازی (آموزش گام‌به‌گام راه‌اندازی و سیم‌کشی ترمینال‌های بردها و...)

- درایو زیما و اکستریم (معرفی انواع درایوهای تابلو فرمان‌های داتیس، ترمینال‌های ورودی و خروجی درایو، سیم‌کشی و راه‌اندازی درایو، دسته‌بندی پارامترها و...)

- UPS (آشنایی با عملکرد یوپی‌اس، معرفی یو‌پی‌اس‌های 1.2 و 1.8 کیلوولت‌آمپر، سیم‌کشی و نحوه اتصال آن به تابلوفرمان و... )

- دکا - Datis Cloud (بررسی عملکرد درایو و آشنایی با تنظیمات آن و روش کنترل تابلو از راه دور)

- زیما تاچ - X-Touch (معرفی نرم‌افزار زیماتاچ و نحوه تغییر تنظیمات از طریق موبایل)

- معرفی خطاها و عیب‌یابی (آشنایی با خطاهای رایج و همچنین نحوه عیب‌یابی دقیق و سریع)

- تابلو فرمان پیکو (ساختار و عملکرد تابلو فرمان، اجزای تابلو، سیم‌کشی و آشنایی با بردها...).

در انتهای دوره آموزشی Uniform 1400 با برگزاری آزمون کتبی نهایی، سطح دانش و معلومات نمایندگان خدمات داتیس سنجیده شد و به افراد قبول شده در این آزمون جامع، گواهی رسمی نمایندگی خدمات داتیس اعطا شد.

برگزاری دوره‌ی آموزشی UNIFORM 1400 یکی از گام‌ها در راستای ارتقای سطح دانش خانواده داتیس بود. تیم آموزش داتیس تصمیم دارد در آینده همایش­های آموزشی متفاوتی با موضوعات گوناگون برای مخاطبین خود از جمله نمایندگان فروش داتیس، نصاب‌های آسانسور و باقی مخاطبین داتیس در صنعت آسانسور برگزار نماید. این دوره‌ها و همایش‌ها از طریق اینستاگرام داتیس اطلاع‌رسانی خواهند شد.


نظرات

برای ثبت نظر میبایست وارد شوید.

©تمام حقوق این سایت متعلق به شرکت الفبای فناوری داتیس تولید کننده تابلو فرمان آسانسور است